Skip to main content
search
0

Mağazanızda sattığınız ürünler orijinal midir?

Allbucks için ürünlerin orijinalliği çok önemlidir. Müşterimize verdiğimiz en önemli sözdür.

Mağazamızda ki tüm ürünlerimiz, ilgili markalarının depo ve mağazalarından faturalı ve referans kodlu olarak tedarik edilen ürünlerdir.

Ürünlerin satış fiyatı nasıl belirlenir?

Uzmanlardan oluşan ekibimiz, her bir ürünü ayrı ayrı değerlendirerek ve marka, ürün kategorisi, üretildiği yıl, renk ve durum gibi çeşitli parametreleri dikkate alarak kendi takdirine bağlı olarak ilk satış fiyatını belirler. Titiz değerlendirme sürecimiz, ürünler için doğru piyasa fiyatını belirlememizi sağlar.

İkinci Yeni (2. El) butiğinizde ki ürünlerin orijinallik doğrulama süreciniz nasıl işliyor?

Mağazamızda ki sıfır ürünlerimiz deki gibi, orijinallik konusunda ki hassasiyetimiz, en önemli ticari aşamamızdır.

Hem üretim hem de perakende açısından lüks ürünleri ve yüksek kaliteli modayı doğrulama konusunda yılların deneyimine sahip uzmanlardan oluşan bir ekip kullanıyoruz. Her markalı ürünün ayırt edici ve benzersiz özelliklerini tanımlamamızı ve tanımamızı sağlayan protokollere dayalı titiz ve metodik bir kimlik doğrulama süreci tasarladık.

İkinci Yeni (2. El) ürünlerin kalitesini nasıl sınıflandırırsınız?

Uzmanlarımız, kalitesini, orijinalliğini ve yeniden satış durumunu sağlamak için her ürünü dikkatlice inceler. Kabul edilen her öğeye aşağıdaki koşul düzeylerinden birini atarız:

  • Yeni&Etiketi Üzerinde (etiketli mükemmel durumda)
  • Harika (etiketsiz mükemmel durumda)
  • Çok İyi (küçük derecede aşınma belirtileri)
  • İyi (orta derecede aşınma belirtileri)
  • Adil (görünür aşınma belirtileri)

İkinci Yeni (2. El) Ürünler orijinal ambalajı ve belgeleriyle birlikte mi geliyor?

Orijinal ambalajı ve belgeleri mevcut ise ürün açıklamasında belirtilecektir.

Telefon ile sipariş verebilir miyim?

Telefonla sipariş şu anda mümkün değildir.

Sipariş vermek için bir hesap oluşturmam gerekiyor mu?

Sipariş vermek için iki seçeneğimiz vardır.

  • “Hesap Oluşturmak” – Bu yöntem, kişisel bir alışveriş deneyiminin keyfini çıkarmanızı sağlar ve her seferinde bilgilerinizi girmek zorunda kalmadan satın alma işlemlerini hızlı ve kolay hale getirir.
  • “Misafir Müşteri Siparişi” – Bu .yöntem, hızlı bir sipariş verme deneyimi size sunmaktadır. Siparişiniz ile ilgili tüm süreci (kargo durumu, sipariş durumu vb.) alışveriş esnasında girdiğiniz mail adresi aracılığı ile kontrol edebiliyorsunuz.

Bir sipariş nasıl oluşturabiliriz?

Allbucks.com.tr’de bir ürün satın almak için:

– İlgilendiğiniz ürünü seçin,

– Ürünü sepete eklemek için ürün sayfasından “Sepete Ekle”’ye tıklayın,

– Alışveriş oturumunuz bittiğinde, “Sepetiniz”’e tıklayın ve Ödemeye Git butonuna tıklayın,

– Gönderim ayrıntılarını girin, ardından gönderim türünüzü ve ödeme seçeneklerinden birini seçin,

– Bilgilerin doğru girilip girilmediğini kontrol edin ve Siparişi Tamamla’ya tıklayın.

Tüm sipariş ayrıntılarını içeren bir onay e-postası alacaksınız. Depomuz her şeyi buradan halledecek. Siparişiniz gönderilir gönderilmez, size bildirmek için başka bir e-posta göndereceğiz.

Daha önce verilmiş bir siparişten ürün ekleyebilir veya çıkarabilir miyim?

Bir sipariş verildikten sonra detaylar değiştirilemez. Ek öğeler satın almak isterseniz, yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

Daha önce verilmiş bir siparişi iptal edebilir miyim?

Ürünlerinizi mümkün olan en kısa sürede teslim etmek istediğimiz için siparişleri gerçek zamanlı olarak işliyoruz. Bu, gönderim sürecine girdikten sonra siparişleri iptal edemeyeceğimiz, ancak iade prosedürümüzü izleyerek iade edebileceğiniz anlamına gelir.

Siparişimin teslim alındığını/hazırlandığını/gönderildiğini nasıl kontrol edebilirim?

Profilinizin Siparişler ve İadeler bölümünde sipariş durumunu istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.

Siparişimi verdikten sonra bir onay e-postası alacak mıyım?

Siparişiniz verildikten sonra, tüm sipariş ayrıntılarını içeren bir onay e-postası alacaksınız. Ayrıca sipariş detaylarını Siparişler ve İadeler bölümünde de bulabilirsiniz.

Bir ürünü rezerve edip daha sonra satın alabilir miyim?

Tüm müşterilerimize beğendikleri ürünleri satın alma fırsatı sunmak için ürünler rezerve edilemez veya süresiz olarak bekletilemez. Öğenizi 30 dakika boyunca sepette tutma veya kişisel bir İstek Listesi oluşturma seçeneğine sahipsiniz.

Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

  • Kredi Kartı: Visa, Mastercard, American Express, Visa Electron, ön ödemeli banka kartları.
  • Havale, EFT, FAST işlemleri ile.

Kartımdan ne zaman ücret alınacak?

Sipariş tamamlanır tamamlanmaz sizden ücret alınacaktır.

Promosyon kodumu nasıl kullanırım?

Bir promosyon kodu kullanmak için siparişi tamamlamadan önce bu kodu Sepetteki özel alana girin. Her sipariş için en fazla bir promosyon kodu kullanabilirsiniz.

Teslimat seçeneklerim nelerdir?

Siparişlerinizi 24 saat içinde hazırlayıp gönderiyoruz.

Allbucks.com.tr ’deki alışverişleriniz, iş ortağımız olan kargo firması tarafından teslim edilir. Teslimatlar, ulusal ve yerel tatiller hariç Pazartesi’den Cuma’ya 08:00 – 16:00 saatleri, Cumartesi günleri 08:00 – 12:30 saatleri arasında yapılmaktadır.

Toplam kargo ücreti ne kadardır?

Nakliye maliyeti, varış yerinin coğrafi alanına ve seçilen nakliye yöntemine bağlı olarak değişebilir.

Nakliye masrafları ve teslimat süreleri ile ilgili tüm detayları Teslimat ve İade bölümümüzde bulabilirsiniz.

Aynı gün teslimat hizmeti var mı?

Bu hizmet şu anda mevcut değil. Gelecekte size bu seçeneği sunmak için çalışıyoruz.

Siparişi sizin yerinizden veya bir satış noktasından teslim alabilir miyim?

Bu hizmetimiz şu an yalnızca İzmir ilimizde mevcuttur. Gelecekte diğer illerimizde de size bu hizmeti sunabilmek
için çalışıyoruz.

1322 Sok. No: 6 Şadırvanaltı Kemeraltı Konak / İzmir
Haftaiçi her gün ve Cumartesi günleri 12:30-18:00 saatleri arasında ziyaret edebilir, siparişinizi teslim alabilirsiniz.

Siparişim nasıl paketlenir?

Allbucks’ ta hem satın alımlarınızı hem de çevreyi önemsiyoruz. Ürünleri, çevreye en az etkiyle size mükemmel durumda ulaşmaları için özenle paketliyoruz.

Siparişimi takip edebilir miyim?

Siparişiniz depomuzdan çıkar çıkmaz, satın alma işleminizi her zaman takip edebilmeniz için takip numarası içeren bir e-posta alacaksınız. Ayrıca profilinizin Siparişler ve İadeler bölümünde siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

İade politikanız nedir?

Önceliğimiz size en iyi alışveriş deneyimi sunmaktır. Bu nedenle siparişlerinizi 24 saat içinde kargoya veriyoruz.

– Mağaza ürünleri için;
“Ödeme , Teslimat ve İade Bilgileri” sayfamızda ki koşullara uygun olarak iade talebi oluşturabilirsiniz.

– İkinci Yeni (2. El) ürünler için;
İkinci el satışın doğası gereği ürünün beğenilmemesi veya bedenin olmaması nedeniyle sipariş iadesi yapılmamaktadır.

Hangi Koşullarda İade Talebi Oluşturabilirim?

  • Siparişin ulaştığında allbucks tarafından ürünün kondisyon sekmesinde belirtmemiş olduğu bir kusur fark ettiğiniz takdirde; bunu gidermeye çalışmak için (yıkama, tadilat, kullanma vb.) işlem uygulandığı takdirde iade talebi kabul edilmeyecektir. İade talebinin onaylanması için ürünün teslim alındığı koşullarda iade talebi oluşturulmalıdır.
  • Ürünler listelenirken allbucks tarafından teknik bir hata yapılmış ve sipariş edilen ürün ile ürüne ait veriler örtüşmüyor ise iade talebi oluşturabilirsiniz.

Geri ödememi ne zaman alacağım?

İadeler, normalde tesisimizde teslim alınmasından itibaren 3 iş günü içinde işlenir. İade kabul edilir ve iade süreci başlarsa, e-posta yoluyla ve hesap profilinizde bilgilendirileceksiniz.

Geri ödemenin alınması için geçen süre, satın alırken seçilen ödeme yöntemine bağlıdır:

Kredi Kartı: İadenin kabul edildiğinin onaylanmasından itibaren 7-14 iş günü içinde geri ödeme alacaksınız.

Close Menu

Wow look at this!

This is an optional, highly
customizable off canvas area.

Adres:

İzmir / Türkiye

T: +90 (532) 311 3003
E: contact@allbucks.com.tr